20 oktober: laatste nacht Seychellen

20 oktober 2016 - Beau Vallon, Seychellen

Wat een reis hebben wij gemaakt. Een fantastische rondreis door Zuid-Afrika waar de mooie en ruige natuur zich afwisselde met de schitterende dieren! En daarna hebben we nog een aantal dagen genoten van het tropisch eiland Mahe.

Wat hebben we de afgelopen dagen gedaan? Niet veel eigenlijk. Lekker ontspannen een boekje lezen, een tukje doen in de einde middag zon. Heerlijk. 'S-avonds 'genieten' van de live muziek (we hebben in Maastricht ooit een beter optreden gehad van een collega tijdens het eten...) waarbij een Japanse dame de dans moves toonde die niet zouden misstaan in 'down met Johny'. Maar ook dat alles heeft zijn charmes!

Morgen moeten we om 10.00 uur uit checken. Gelukkig hebben ze nog wen ruimtw waar we kunnen douchen. We worden namelijk pas om 17.45 uur (lokale tijd. Het is hier twee uur later) naar het vliegveld gebracht. Onze vlucht naar Abu Dhabi vertrekt om 20.30 uur. Na een vlucht van 4,5 uur hebben we een uur om over te stappen op de vlucht naar Amsterdam. Als alles goed gaat (en dan hebben we het vooral over binnen een uur door de doaune van Abu Dhabi zien te komen) dan landen we zaterdagochtend om 7.10 uur op Schiphol. We danken zo rond 9.00 / 9.30 uur weer thuis te zijn.

Dank jullie wel voor het volgen van onze reis en jullie leuke reacties op onze verhalen en foto's. Uiteraard zijn jullie van harte welkom om bij ons naar de verhalen, foto's en videos te komen kijken. (En we hebben nog een paar spectaculaire videos!!!) Het spreekt voor zich dat wij er graag over willen praten! ;)

Tot snel!

1. Stephanie:
    20 oktober 2016
    Neem de fotos 10 december maar mee we zijn razend benieuwd Geniet van jullie laatste dag en een veilige reis terug!
  2. Henk Brok:
    20 oktober 2016
    Fijn dat jullie zo genoten hebben. Dankzij jullie fantastische verhalen en foto's is mijn drang om soortgelijke trip te maken alleen maar versterkt.
  3. Paula de Bruin:
    20 oktober 2016
    Een klein beetje heb ik jullie reis mee mogen maken.Bedankt ,voor de leuke,mooie en grappige verhalen en prachtige foto's.Tot zaterdag.
    Veilige thuisreis.
  4. Jeanne kemmeren:
    20 oktober 2016
    het was erg leuk om jullie reis te volgen geweldig ik zie de foto's en verhalen wel een
    goede reis morgen en veilig weer thuis
  5. Rosita:
    21 oktober 2016
    Fijn dat jullie zo hebben genoten. Veilige terugreis en tot 19 november kunnen we lekker bijpraten.
  6. Ber:
    21 oktober 2016
    Ik wil zeker graag snel meer zien en horen! Wel thuis! X