14 oktober: Drakensberg

14 oktober 2016 - Bergville, Zuid-Afrika

Vanochtend heerlijk ‘uitgeslapen’. In plaats van 4.30 uur zijn we vandaag om 7.15 uur opgestaan. Lekker rustig wakker worden met een bakkie koffie, een sigaretje en effe douchen. Na het ontbijt zijn we in de auto gestapt en hebben we de omgeving bekeken. Uit eindelijk zijn we naar de Royal Natal Nature Reserve gereden. Daar hebben we de auto geparkeerd en een heerlijke bergwandeling gemaakt om dichterbij de Amphitheatre te komen.

Heerlijk drie uur in de natuur. Waar de wildparken kampen met droogte en daardoor alles redelijk dor en droog is schittert deze omgeving door zijn groene omgeving. En wat een mooie bergen. Waarbij de toppen in de wolken zitten. Echt fantastisch. Maar goed, oordeel zelf maar…

Vanavond weer heerlijk gegeten. Als dessert hadden we Eton Mess. Alhoewel hij echt lekker was, kan hij niet tippen aan de Eton Mess van tante Annie en oom Bert!

Zo lekker slapen en dan morgen de laatste rit in Zuid-Afrika. Een rit van 350 kilometer (zo’n 4,5 uur) naar een buitenwijk van Johannesburg. Daar moeten we voor 17.00 uur zijn aangezien dan onze huurauto daar opgehaald wordt.

Voor nu: Welterusten!

1. Jeanne kemmeren:
    14 oktober 2016
    wat een prachtige natuur ben benieuwd naar de andere foto's die jullie gemaakt hebben
    geniet er maar fijn van groetjes